Hoe werkt het?

U heeft een klus waarvoor u een schaarhoogwerker nodig heeft voor een redelijke prijs. U neemt contact op met a1hoogwerkers en geeft aan wat u nodig heeft. In overleg kijken wij samen met u wat er beschikbaar is en bespreken de leverdatum, de te verwachte huurperiode, de huurprijs en de financiële borgstelling welke wij van u zouden willen ontvangen.

U verstrekt aan A1hoogwerkers de benodigde gegevens: Huur door natuurlijke persoon Naam, achternaam, kopie van een geldig legitimatiebewijs. Huur door een onderneming: KVK en BTW nummer van het bedrijf, naam tekenbevoegde persoon van het bedrijf en een kopie van een geldig legitimatiebewijs van deze persoon.

Bij het afleveren van het gehuurde object op het door u aan te geven adres zal onze chauffeur u verzoeken de aflever bon te ondertekenen alvorens zij/hij de machine zal lossen. U als huurder draagt er zorg voor dat het persoon welke met het object gaat werken daarvoor is geïnstrueerd en gecertificeerd. Bij het retour halen van het object zal door de chauffeur na een visuele controle een inname formulier ondertekend aan u of uw ter plaatse zijnde werknemer worden verstrekt.

Na afloop van de huurperiode wanneer de machine retour is in Weesp ontvangt u van ons de factuur, wanneer er een overschot in de borgstelling is ontvangt u het te veel betaalde uiteraard van ons retour. Zoals in onze algemene voorwaarden beschreven hanteren wij een betalingstermijn van 21 dagen na factuurdatum.

Wanneer u behoefte heeft aan een “speciale” schaarhoogwerker of armhoogwerker kunt u hierover ook contact met ons opnemen, wij zullen dan in overleg met onze leverancier G.Meewis kijken wat wij op dat moment voor u kunnen betekenen.

Wanneer u meerdere schaarhoogwerkers op dezelfde locatie afgeleverd en gehaald wilt hebben berekenen wij een speciale staffelprijs inzake het transport.